Saturday, March 27, 2010

Diari tersayang...

Harinie...aku penat sgt..ye la..nk siapkan assgment..alhamdulillah.en adrian dh accept soft copy aku..thx ana..tolong aku..n thx kwn2 aku..
aku sampai tidur pkul 6pg...x g klas plak tu..bdan penat2..
ldang pon aku x g lg...pemalas btol la aku nie..hahaha

so pas melingkar atas katil..aku bergayut ngan abg angkat aku..sore dye tetap cm dlu..tapi x kapel dh kan...kami sembang mcm2...tapi aku sempt alirkan air mata..bler dye dh mula pggl aku adik...
dlam hati..aku terpksa tggalkan dye demi mama ngan baba..maafkan ayg ye...ayg masih sygkan syg..ayg x penah ade org ln...

dh2..
pastu..aku mndi..basuh baju..duk depan laptop..then fira balik..belikan aku nasi..thx ye fira..syg Koo..XXX hehe...pastu..cik siyah dtg bilik..ajak aku teman dye p beli brg kat Pcm..sian plak aku tgok dye..nk angkat brg berdua ngan erin..so..aku pkai baju "dye"..n track suit je...pkai tdung ...trus kuar..mlas nk make up lebey2..
hahaha...roomate aku nie p mane la..


malam tu best sgt ye la..maen2 mcm2 game..dapat kenal2 ngan akak senior..best gler...heeee..


perut kenyang gler malam tue..hehehe..

No comments:

Post a Comment